Pensionsadministration hos IDUR
En mängd faktorer under livets gång påverkar tjänstepensionen, och som arbetsgivare är det viktigt att följa pensionsavtalen. Saker som lönehistorik, utlandstjänster, föräldraledighet och sjukdom påverkar och förändrar en anställds tjänstepension. Genom att anlita IDUR för att sköta er tjänstepensionsadministration säkerställer ni att alla tjänstepensionsavtal följs och att rätt premie utbetalas till varje anställd.
Outsourca tjänstepensionsadministration
Att anlita IDUR för administration av pension innebär att vi tar ett helhetsgrepp över företagets tjänstepension. Vi gör det enklare för er som arbetsgivare att säkerställa korrekt avsättning och se till att avtalen följs. Genom att anlita en kvalificerad pensionspartner kan ni vara säkra på en effektiv hantering av tjänstepensionsfrågor, anpassad utifrån era behov och önskemål.
Varför anlita IDUR för att hantera pensionen?
- Trygghet och kontroll över all tjänstepensionsadministration
- Kostnadsbesparingar och ökad effektivitet i egna processer
- Kräver ingen intern specialistkompetens inom tjänstepension
Administration av pension – tilläggstjänster
- Bokföring och samfakturering
- Pension från utlandet
- Löneväxling och avdragsrätt
- Pensionsutbildning
- Tjänstepensionspolicy
- Upphandlingsunderlag
- Due Diligence pension vid företagsförvärv
Är ni nyfikna på att ta del av vår tjänst för tjänstepensionsadministration? Kontakta oss eller fyll i vårt formulär nedan!