top banner image
 
 
 

Tjänstepensions administration

Säkerställ att era tjänstepensionsavtal följs genom att låta IDUR administrera tjänstepensionen till anställda. Låt en kvalificerad pensionspartner ta hand om tjänstepensionsadministrationen för att säkerställa ert pensionslöfte.

Kontakta oss

Pensionsadministration hos IDUR

En mängd faktorer under livets gång påverkar tjänstepensionen, och som arbetsgivare är det viktigt att följa pensionsavtalen. Saker som lönehistorik, utlandstjänster, föräldraledighet och sjukdom påverkar och förändrar en anställds tjänstepension. Genom att anlita IDUR för att sköta er tjänstepensionsadministration säkerställer ni att alla tjänstepensionsavtal följs och att rätt premie utbetalas till varje anställd.

Outsourca tjänstepensionsadministration

Att anlita IDUR för administration av pension innebär att vi tar ett helhetsgrepp över företagets tjänstepension. Vi gör det enklare för er som arbetsgivare att säkerställa korrekt avsättning och se till att avtalen följs. Genom att anlita en kvalificerad pensionspartner kan ni vara säkra på en effektiv hantering av tjänstepensionsfrågor, anpassad utifrån era behov och önskemål.

Varför anlita IDUR för att hantera pensionen?

  • Trygghet och kontroll över all tjänstepensionsadministration
  • Kostnadsbesparingar och ökad effektivitet i egna processer
  • Kräver ingen intern specialistkompetens inom tjänstepension

Administration av pension – tilläggstjänster

Är ni nyfikna på att ta del av vår tjänst för tjänstepensionsadministration? Kontakta oss eller fyll i vårt formulär nedan!

Är ni intresserade av våra tjänster, eller har ni frågor?

Fyll i dina uppgifter så kontaktar vi er.

Ja tack, jag vill ta emot IDURs nyhetsbrev, information om tjänster och inbjudningar.

Jag är informerad om att jag kan läsa mer om hur Idur behandlar mina personuppgifter i Azets integritetspolicy. Jag kan när som helst göra ändringar i min prenumeration eller avprenumerera från kommunikation från IDUR.